В Україні створили нову службу при Мінсоцполітики для перевірок одержувачів соцдопомоги

Кабінет Міністрів у зв’язку з реформою Міністерства соціальної політики створив Державну соціальну службу.

Відповідну постанову Кабмін прийняв на засіданні в середу, передають Українські Новини.

Держсоцслужба створена як центральний орган виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабміном через міністра соціальної політики, вона буде реалізовувати державну політику в сфері соцзахисту населення та захисту прав дітей, а також буде здійснювати держконтроль під час надання соціальної підтримки.

Чисельність працівників Держсоцслужби встановлена ​​у 120 осіб.

Мінсоцполітики має у двомісячний термін внести Кабміну проект положення про Держсоцслужбу.

Крім того, Мінсоцполітики разом з регіональними держадміністраціями має в тримісячний термін провести функціональне обстеження структурних підрозділів з питань соцзахисту населення і служб у справах дітей з метою поновлення організаційної структури шляхом відділення структурних підрозділів для здійснення контролюючих функцій Держсоцслужби.

У пояснювальній записці до документа наголошується, що створення Держсоцслужби дасть змогу розмежувати функції з формування держполітики в сфері соцзахисту населення, які залишаються за Мінсоцполітики, та її реалізації, які покладаються на новостворену службу.

У записці також зазначається, що, згідно з угодою між Україною і Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Мінсоцполітики має встановити ефективний контроль за використанням коштів держбюджету при наданні соцпідтримки.

Угодою передбачено, що в разі створення при Мінсоцполітики системи соціального інспектування до держбюджету буде перераховано 20 млн доларів.

Як повідомляли Українські Новини, у Кабміні розповіли, що буде з пенсіями, субсидіями і соцдопомогою в умовах воєнного стану.

Share Button

 

zaklyk.org.ua