Міністерство освіти й науки розробило інструкцію навчальної програми для дітей з особливими освітніми потребами в період карантинних обмежень, повідомляє Gazeta.ua.
У разі перебування навчального закладу в червоній зоні діти з особливими потребами мають бути переведені на дистанційне навчання. Водночас під час проведення таких занять слід врахувати можливості і потреби такого учня. Його спроможність отримувати інформацію та спеціальне технічне обладнання.
Навчальний процес для дітей з особливостями на 2020/2021 рік має розпочатися з аналізу динаміки розвитку дитини, вивчення сильних сторін і позитивних змін. Мета плану – розробити індивідуальну програму для дітей з особливими освітніми потребами, зацікавити та розвинути увагу.
Для задоволення потреб “особливих” дітей створений Інклюзивно-ресурсний центр. Це установа, що виникла для реалізації права дітей з інвалідністю на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти.
Інклюзивно-ресурсний центр може відновити роботу в регіонах, де буде запроваджено послаблення протиепідеміологічних заходів,- йдеться в листі МОН.
Роботу відновлять для зарахування дітей з особливими освітніми потребами до закладів освіти, але тільки в тих регіонах, де місцева рада дозволить пом’якшення карантинних обмежень, з дотриманням санітарних норм.
А саме – провітрювання приміщення, візуальна інструкція про методи гігієни, мінімізація використання спільних речей та іграшок.
МОН заохочує батьків або інших законних представників дітей з особливими освітніми потребами користуватися порталом ircenter.gov.ua для дистанційного подання документів до інформаційно-ресурсних центрів.